pescasub

pescasub

sábado, 30 de abril de 2011

No hay comentarios:


Jo hi soc si tu vols ser-hi

Jo hi sóc només si vols ser-hi, no tinc altre veritat, ni enganys ni cap gran misteri, si tu hi vas, també hi vaig. Sense tu no tinc pais, tampoc tinc demà.....Així doncs per sempre mantinc el repte, només si hi vas jo hi vaig.
(Lluis Llach)

veure passar el temps, es el nostre destí

BOLIVIA

BOLIVIA
pont penjant
El pont de la vida, amb un principi i un final. Llarg pero amb trams estables i altres de inestables, s'ha de passar lent pero segur i encara i així ningú t'asegura arribar al final, pero passi el que passi no miris cap a baix, sempre endevant.



condoriri

Huayna Potosí 6080

Huayna Potosí 6080
Bolivia
Benaventurats els que arribin al cim perque el camí de tornada serà de baixada.

Cala mitjana(MENORCA)

Pujant al Puigmal

Kilian Jornet campió del món de curses de muntanya i la selecció catalana campiona per equips. Kilian va guanyar l'ultima prova disputada a zegama per devant de Raul Garcia i amb només 19 anys es el campió del món més jove de la historia.

camagrocs

Rovelló